zaterdag 27 oktober 2012

Het eerste chefsportret

Maandag 10 december aanstaande is het feest op Château St. Gerlach in Valkenburg. Dan zal het eerste boek van de grote serie Chefsportretten aan de internationale (NL / B) pers worden gepresenteerd. Dit eerste boek gaat over Otto Nijenhuis.
Heel mooi is dat Otto tijdens de perslunch zal worden ondersteund door de zes chefs waarmee ik momenteel bezig ben aan hun eigen boek in de serie. Alle chefs zullen een gerecht uit hun eigen boek presenteren. Dit zijn:
- Johan van Groeninge, Avant Garde (*), Eindhoven
- Alain Alders, De Vrienden van Jacob (*), Santpoort
- Jilt Cazemier, De Vlindertuin (*), Zuidlaren
- Robert Van Landeghem, Michel (*) Groot-Bijgaarden
- Olivier de Vinck de Winnezeele, Kommilfoo (*), Antwerpen
- Herbert Robbrecht (*), Vrasene
Voor mij is de boekenserie een bijzonder project waarmee ik helemaal uit mijn dak wil gaan: ik doe zowel de tekst als de fotografie. Het is de bedoeling dat er in totaal 60 van deze boeken gaan verschijnen, maar niet allemaal tegelijk uiteraard.

De boeken uit deze serie Chefsportretten worden luxe (groot formaat, glossy hardcover) uitgevoerd, doch zullen slechts één tientje kosten! Dit omdat ik niemand hoef te betalen en daarom goedkoop kan produceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten