donderdag 30 december 2010

1 april? Nee

Waarom wachten tot september en niet 1 april werd me gevraagd. Ik weet dat sommigen me wantrouwen na enkele zeer geslaagde aprilmoppen in het verleden, zoals de coli-bril. Maar daar ben ik uiteraard niet in december mee bezig, ik zou mezelf meer voor de gek houden dan u door er drie maanden mee bezig te zijn. Geloof me op mijn oprechte erewoord: in september zal mijn boek "Op zoek naar de zoetwaterbotel" verschijnen, een boek waar ik al langer mee bezig ben en (tot nu toe) als mijn levenswerk beschouw. De periode van uitgifte is zodanig gekozen dat we de boekenbeurzen (Frankfurt, Antwerpen) en aanloop naar de feestdagen meemaken. Ook is de organisatie Vrienden van de Zoetwaterbotel in oprichting, binnenkort zal de site in de lucht gaan en u uitvoerig informeren. Op dit moment ben ik bezig met de culinaire ambassadeurs/ereleden. Nogmaals, dit is GEEN aanloop naar een aprilgrap. Voor zoiets neem ik niet regelmatig het vliegtuig, ga ik geen kosten van een site betalen en ga ik geen dure posters laten drukken en distribueren, dat zou onnozel zijn. Zo ik in Saisonnier of P&D een grap zal maken, zal deze totaal anders zijn zodat u er met twee voeten inloopt. Wat moet ik nog meer zeggen? Welke bewijzen wilt u?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten