zaterdag 18 september 2010

Amerika 381, Burundi 13

Tegenwoodig is mijn blog op Google statistics aangesloten. Dat is reuze interessant want ik kan per maand, per week, per dag en zelfs per uur zien uit welk land mijn bezoekers komen, via welke sites ze tot hier zijn geraakt, welke trefwoorden ze op een zoekmachine hebben gebruikt, enzovoort. Maar het roept ook vragen op. Kijk ik naar de bezoekers per land, dan zie ik voor deze week:
Nederland 724
Verenigde Staten 381
België 282
Duitland 40
Frankrijk 34
Canada 15
Verenigd Koninkrijk 14
Burundi 13
Iran 8
Turkije 8
Dat Nederlanders veel meer internetten dan Belgen is bekend. Bovendien zal het Franstalige landsgedeelte niet bij mij terecht komen. Die cijfers zijn dus logisch. In Turkije, Duitsland, Frankrijk en GB zitten Nederlandse chefs, dus ook dat is logisch. Van Canada weet ik dat ik er vaste volgers heb en Iran zal me wel bezoeken omdat ik over Iraanse saffraan schreef. Tot zover. Maar Burundi? Ik heb niet het flauwste vermoeden. En vooral Amerika... 381 Amerikaanse bezoekers in één week! Heel graag zou ik daar meer over weten. Surft u vanuit de VS of Burundi, stuur me dan eens een berichtje. Alvast bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten