donderdag 16 september 2010

GildenEvent 2010

Wellicht hebt u er al van gehoord, dit vakspektakel dat op 1 november door Koksgilde en Gastvrijheidsgilde wordt georganiseerd. Toen secretaris Frdie Olde Bijvank me daar een half jaar geleden over sprak, was ik een beetje sceptisch. Het immers onnederlands om grote spectakels uit de hoge hoed te toveren. Inmiddels ben ik enhousiast geworden. Het Gildenvent zal worden gehouden in Cinemec te Ede, een uniek cinemacomplex met diverse zalen waarin bijv. 3D en satelietverbindingen heel gewoon zijn. Er is ruimte om duizend vakgenoten te ontvangen, ik ben er vrijwel zeker van dat elk plaatsje zal zijn geboekt.
Na de opening door Jonnie en Thérèse Boer en gepresenteerd door Asrid Joosten, zullen er In de diverse zalen tegelijkertijd verschillend programma's lopen. Te noemen valt:
de opname van het nieuwe tv-programma Meesterproef;
Gastvrije Zorg 2020, een blik op de toekomstige ontwikkelingen in de zorg;
Life Cooking van het Koksgilde Nationaal Team en Jeugdteam ter voorbereiding op de kampioenschappen in Luxemburg;
Rob Baan over eten in de toekomst en Feeding Good;
Workshop Stempresentatie, hoe gebruik je je stem beter in je gastvrijheid;
Gastvrijheidsbattle, meesters discussiëren over gastvrijheid in hun vak;
Visie van Quiqa Sosa en zijn chef Jordy op de hedendaagse gastronomie;
De zoete verleidingen van Valrhona;
Moshik Roth over het nieuwe koken…
En nog veel meer.
Houd de site www.gildenevent.nl in de gaten voor het laatste nieuws en het meest actuele programma. Hier kunt u zich ook inschrijven. Maar wees er snel bij, want er zijn maar duizend plaatsen beschikbaar... pardon 999, want ik heb me al ingschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten