zaterdag 11 september 2010

Vieze mannen

Ergens vorig jaar schreef ik op dit blog een verhaaltje dat over tietjes en borsten ging. Het was bepaald niet bedoeld voor vieze enge mannetjes, ik vroeg me alleen af waarom de meisjes destijds kleintjes hadden, terwijl ze tegenwoordig fors geschapen zijn. Zou het aan hormonen in de voeding liggen, zo vroeg ik me af. Welnu, ik heb op de blogstatistieken mogen constateren dat dit verhaaltje nog steeds met stip nummer één staat, vrijwel dagelijks stuurt google bezoekers op me af. Wil ik ooit aan mijn blog gaan verdienen, dan moet ik gewoon titels voor mijn columns zoeken die surfende geilaards aanspreken, trefwoorden die door naar mannenpap riekende aapjes worden gegoogeld. Ik zal er nog eens over nadenken, want ik ben een type dat nogal van verdienen houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten