dinsdag 4 maart 2014

Hulp gevraagd voor mijn cafeetje

Zoals u weet, gaan onze kantoren en proefkeuken verhuizen naar Oostmalle, twee dorpen verder. Daar, aan de provinciale weg tussen Oostmalle en Zoersel, ben ik nu bezig met het verbouwen van een voormalig belastingkantoor. Behalve vandaag overigens, want een uur geleden was de deadline van Saisonnier.
Nu komt er in de nieuwe huisvesting uiteraard ook mijn bruin cafeetje Chez Norbert. Daarin ga ik het café en de bibliotheek samenvoegen. En daar gaat het mij nu om: ik wil in een bruin café geen luxe bibliotheekkasten. Carine kwam op het idee om een 7 meter brede wand (in totaal zo'n 14 m²) te bouwen van oude appelkisten, maar helaas zijn die slechts 20 cm hoog zodat er geen boeken in passen. Vandaar dat ik graag uw hulp inschakel...


2 opmerkingen:

  1. Je zou misschien Piet Boon of Jan des Bouvrie eens kunnen bellen...voor enkele suggesties... of je pakt aardappelkisten, die zijn groter.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boekenkasten van sloophout/steigerhout/recycled hout laten maken.
    bijv. zoiets: http://www.kastvansloophout.nl/images/tvmeubel.jpg

    BeantwoordenVerwijderen