donderdag 28 juli 2011

Tot volgende week

En zo ben ik aan de allerlaatste dagen van mijn bouwvakvakantie bezig. De cementmolen is opgepoetst en het gereedschap opgeborgen. Nog heel even van de zon genieten en dan gaat het richting noorden, vanaf maandag is onze redactie weer geopend. Onze redacteurs zullen inmiddels wel zijn uitgerust na vijf weken dolce far niente.
Het gaat voor mij een razend drukke periode worden. Buiten de vele gasten die we in Schilde ontvangen, heb ik me voorgenomen om binnenkort alle Culiboutiques te gaan bezoeken. Daarnaast zullen er veel gesprekken met Amis Saisonnier plaatsvinden, ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe structuur voor de club. Hoe dat zal uitpakken, weet ik nog niet. In Frankrijk staat onze club een stukje verder, daar zijn al diverse regionale initiatieven ontstaan. Nog een ander onderwerp is onze redactie, er loopt een procedure om te komen tot een nieuwe aspirant-redacteur en ook dat vereist de nodige aandacht. Dan nog niet te spreken over het werk dat ik als ambassadeur van de zoetwaterbotel moet doen.
En uiteraard zal er weer de dagelijkse zorg zijn voor deze blog, waarmee mijn andere (pompon)blog een beetje in slaap zal vallen tot midden september.

Ik heb er veel zin in, te meer omdat de uitgeverij loopt als een trein en de crisis ver achter ons ligt. Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten