zaterdag 3 augustus 2013

Vanaf volgende week weer operationeel

Morgenochtend (zondag) vertrekken we weer naar het noorden. Vandaar dat deze blog volgende week weer operationeel gaat worden en ik mijn andere blog http://saintpompon.blogspot.com voorlopig minder actief laat zijn. Maar liefst 7 weken ben ik in Saint-Pompon geweest om aan Château Norbert te werken, fase 1 (ons eigen woongedeelte) is nu vrijwel afgerond. Ongeveer de helft van het gebouw staat nog leeg, daar ga ik volgend jaar enkele luxe appartementen bouwen voor rijke vakantiegangers, als appeltje voor de dorst.
Het zal op de redactie bepaald geen stilzitten worden. De herfstuitgaves van de magazines moeten worden gemaakt, het boek KALF gaat in druk, enkele chefsboeken moeten worden afgerond en er moet dit najaar een boek over de Trappisten van Westmalle komen. Voorts houden we in september in Rotterdam een Village Saisonnier, in oktober is in Maastricht de eerste versie van Folie Culinaire aan de beurt. Over dit alles ga ik u binnenkort informeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten