zaterdag 11 december 2010

Een veer in de kont

Een van mijn vrienden heet Harry Bult. Ik vergelijk hem wel eens met Napoleon: ook klein van stuk en een echte veldheer. Harry is de managing chef van diverse hotel- en restaurantkeukens in en rond het Drentse Dwingeloo en leidt een enorme bridade van fanatieke vakmannen en -vrouwen. Alsof het niet druk genoeg is, is één van zijn keukens ingericht als kookstudio waar honderden consumenten passeren om de kneepjs van het mooie vak te leren. Alsof dat nog niet genoeg is, spendeert hij veel tijd aan de organisatie van de jaarlijkse nationale vakwedstrijden op de HorecaEvenTT te Assen. En alsof dat nog niet genoeg is, zetten hij en zijn team momenteel het nieuwe cateringconcept "Buytenshuys" op. Af en toe heb ik de behoefte om iemand een veer in zijn kont te steken. Harry, ga maar alvast gebukt staan!

1 opmerking:

  1. Normaliter buk ik nooit, ook nu niet. Ik bedank jou als vriend voor de 'veer' en zo ook Carine, maar soms heb ik mijn bedenkingen binnen het horecawereldje met al die 'loslopende zakkenvullende' en soms laagopgeleide ego's die het vaak druk hebben met niets maar wel staan te schreeuwen.
    'Dezen' zijn vaak te druk met zichzelf bezig.
    Bedankt verensteker, ook namens Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen