maandag 8 oktober 2012

Moet ik dit als een compliment zien?

Ongetwijfeld kent u Frits, die jarenlang het gezicht van Van Kempen & Begeer was, een echte heer die altijd een vlinderstrikje draagt. Frits heeft zijn garage ooit tot kantoor omgebouwd en daar werd vorige week ingebroken. Wat de dieven gestolen hebben? De complete series Culinaire Saisonnier en P&D plus enkele kookboeken. Verder bleef alles ongerept op zijn plaats. Ik kan me niet voorstellen dat de dief een junk was die snel moest scoren, nee, het moet een ingewijde zijn. Iemand die de situatie kent en zijn eigen series niet compleet had. Er loopt, volgens mij, een krimineel kokkie rond of zoiets. U bent gewaarschuwd: bewaak uw eigen series goed.
Maar moet ik dit nu als een compliment zien? Toen in 1996 de eerste Saisonnier het daglicht zag, kon ik niet vermoeden dat hiermee een nieuwe vorm van criminaliteit werd ingezet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten