dinsdag 29 januari 2013

Rolcontainers

ok, het waait en het regent.
ok, mijn haren zijn zojuist gekortwiekt en dat voelt onbehaaglijk in de nek.
ok, het hele redactiecentrum staat op zijn kop, rolcontainers met keukenapparatuur en grondstoffen vliegen voorbij terwijl de keuken steeds leger wordt.
Maar dat is helemaal niets vergeleken met het positieve.

Vanochtend kregen we er een grote Franse adverteerder bij.
Vanmiddag komen Stefan en Jacqueline Nijst naar hier, we gaan vanavond eten bij Nico Boreas. Hadden we hen beloofd.
Morgen ga ik stallen bezoeken en daarna kijken naar de huidenverwerking bij Oukro voor het kalfsboek. Daarna is het boek voor 99% geschreven en gefotografeerd, de lay-out is al op topsnelheid.
Overmorgen vertrek ik rond 5 uur in de vroege ochtend naar Assen. Ik ben namelijk aangewezen als kwartiermaker voor de Village Gastronomique. Je moet er vanaf het eerste moment continu bij zijn, want altijd gaan er dingen fout, leest men een tekening niet goed of worden er verkeerde dingen afgeleverd.
Kortom speelt mijn leven zich af van de hak op de tak, elk uur is volkomen anders. Dat is het meest waardevolle leven dat je kunt bedenken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten