woensdag 23 september 2009

MOE

De hele nacht tot diep in de ochtend heb ik door de dikke mist gereden en ben zojuist in Saint-Pompon gearriveerd. Onderweg heb ik nog een paar supermarkten bezocht, want zo hebben op dit moment allemaal een gigantisch wijnaanbod voor weinig geld. Kwam bij Intermarché in Gourdon nog een paar whisky's tegen die ik nog niet had, ook maar meegenomen. Eerst even een espressootje gepakt bij Bruno, toen de auto uitgeladen (bouwmaterialen en cameras). Nu de laptop is opgestart ga ik eens lekker een paar uur knorren, ik ben moe. Daarna ga ik bezoekjes afleggen bij de mensen in het dorp, want je moet op de hoogte blijven van alle roddels.
Jammer dat er nu, midden in het paddestoelenseizoen, vijwel geen cèpes en girollen zijn. Het heeft hiet al maanden niet geregend en elke dag is het een kleine dertig graden. Dat schijnt voorlopig nog te blijven duren volgens de weerman.
Mocht ik hier nog avonturen beleven, dan houd ik u uiteraard op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten