woensdag 4 september 2013

Waaauw, het standaardwerk KALF werd zojuist geleverd

Waaauw, zojuist werden de eerste exemplaren van het standaardwerk KALF bij ons geleverd. Maar meteen even op de weegschaal: 2,33 kilo! Voor mij was dit boek zo'n beetje mijn levenswerk, want ik deed ruim een jaar intensieve research naar alle achtergronden van het kalf. Vervolgens gingen onze redactieteams op pad naar de beste kalfschefs in vele landen, zelfs tot en met Japan. Het resultaat is een dik boek (320 pagina's) van groot formaat.
KALF is nog niet te koop, zelfs moet de verkoopprijs nog worden vastgesteld. Op Folie Culinaire zal het boek worden gepresenteerd. Diverse chefs uit het boek zijn dan aanwezig zodat u hen hun eigen hoofdstukken kan laten signeren.
Het is in deze moderne vluchtige tijd redelijk uniek dat een echt standaardwerk verschijnt, voor elke professional een echte aanrader. Maar verstevig wel alvast uw boekenkast, het is twijfelachtig of Ikea er tegen bestand is.
Het boek gaat niet alleen over vlees, maar bespreekt het kalf van A tot Z. Zo ging ik zelfs bij Floris van Bommel op reportage om te zien wat hij met kalfsleer doet.
Ik wil van de daken schreeuwen hoe trots ik op ons team ben, met KALF wordt bewezen dat we samen de wereld aan kunnen.
Hierbij enkele van de 320 pagina's.



 
 



 


1 opmerking:

  1. Het lijkt me een bojzonder boek. Goed idee om het op Folie Culinair te presenteren.

    BeantwoordenVerwijderen