maandag 6 juni 2011

Ik ben piswoest


Vandaag hadden we bij ons in Schilde een tweetjam. We doen zoiets allesbehalve om er zelf beter van te worden, integendeel. We doen het alleen maar omdat we de gastronomie en pâtisserie een warm hart toedragen. Wie waren er vandaag bij ons? Ik heb het lijstje van alle deelnemers en leveranciers voor me liggen. Omdat we vandaag ook buiten video-opnames hebben gemaakt, weet ik exact wie van hen de auto op ons terrein hadden staan. Moet ik naar de politie? Ik ben in elk geval piswoest. Want één van de chauffeurs vond het nodig om een massief stalen paaltje met de electronica van de toegangspoort te rammen om vervolgens weg te rijden. Schade een paar duizend euro.
Welke conclusie moet ik trekken? Moeten we ons voortaan minder gastvrij tonen en de poort potdicht gaan houden? Of moeten we voortaan alle activiteiten met koks en pâtissiers gaan schuwen? Iedereen is vandaag bij ons goed verwend geweest en kreeg bovendien een kadootje mee naar huis. Moet dit dan de finale van zo'n mooie dag zijn?
In mijn hart hoop ik dat de brokkenmaker/maakster het ongeval niet merkte, maar thuis constateert dat zijn/haar auto schade heeft. Geef in dat geval even een seintje, want dan kunnen we vrienden blijven.

6 opmerkingen:

  1. Ha Norbert ik neem aan dat de gene die dit heeft gedaan netjes zijn vinger op steekt en het netjes oplost, iedereen is verzekerd lijkt mij! Jammer dat dit je een naar gevoel bezorgt aan het einde van de dag. Al ben ik jullie heel erg dankbaar voor de gast vrijheid en vind dat een zeer positief standpunt van jullie. Hopen dat dit dan ook even snel word RECHT gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat alles alsnog goed komt.
    Nogmaals heel erg bedankt voor uw gastvrijheid.

    Met hele vriendelijke groet,

    Derek Veldmans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal elke deelnemer even een mail sturen. Met vriendelijke groet, Michiel van der Spek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat degene die dit op zijn geweten heeft zich meld en geen smet legt op het gastvrije evenement bij saisonnier,
    waar we overigens zeer van genoten hebben.

    Dus toon je zelf waardig en neem contact op met Norbert.

    Met vriendelijke Cressgroet,

    Eric Miete
    Koppert Cress

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Norbert,

    Voordat ik ga roepen, dat ik het niet was, ben ik eerste even naar en om de auto gelopen. Je weet immers maar nooit! Ik ben blij dat ik het niet was en vind het jammer dat het raadsel zo nog niet is opgelost!
    Hoe dan ook, bedankt voor de gastvrijheid aan jullie gehele team. Het was een superdag!

    BeantwoordenVerwijderen