donderdag 2 juni 2011

Laatste oproep

We gaan onze procedure om een nieuwe collega-redacteur te vinden, bijna afronden. Meteen heb ik gezien welke impact sociale media hebben. Mijn oproep deed ik alleen via mijn blog, twitter en facebook en dat resulteerde inmiddels in dertig (!) sollicitatiebrieven. Diverse mensen zien het als een droom om hun culinaire vakleven een verdere invulling te geven en ze hebben gelijk, er bestaat voor een gastronoom geen mooier leven dan als culinair journalist.
Ik wil hierbij een laatste oproep doen alvorens tot afronding over te gaan. Ziet u de culinaire journalistiek als een jongensdroom? Stuur me dan onmiddellijk een mailtje, je krijgt dan een vragenlijstje van me. Wellicht ben jij dan degene die we intern gaan opleiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten