vrijdag 18 november 2011

100.000 diepvrieskippen

Vanochtend in alle vroegte ging de bel. Er stond een vrachtwagen voor de poort die mijn nieuwe boek "Tweede Overpeinzingen" kwam afleveren. De ene na de andere pallet werd naar achteren gerold, er leek geen einde aan te komen. Omdat ons kantoor nog gesloten was, staan die allemaal op de binnenplaats. Maar nu...: we hebben bij ons geen vierkante meter ruimte meer om al die boeken te kunnen bergen. Wat nu? Had er eigenlijk nog niet zo over nagedacht. Snel vandaag even een magazijn met dockshelters kopen zou de umtieme oplossing zijn. Maar ja, daar heb ik het geld niet voor en de banken staan tegenwoordig niet te springen.
Wie o wie heeft er redelijk in de buurt (afstand maximaal 500 kilometer heen en weer) magazijnruimte voor me?
Het voelt als een restaurateur die voor een prikkie honderdduizend diepvrieskippen heeft aangeschaft. Ze kostten maar veertig cent per stuk, dus kon hij de deal niet laten lopen. Maar waar moet je in hemelsnaam blijven met honderdduizend kippen? In je diepvrieskist?

Weet u wat? Ik ga goegelen. "Opslagruimte in Schilde". Kom meteen bij de tennisclub uit want tennissers doen het met opslag. Het tweede resultaat is: "opslagruimte voor schilde-rijen", daar herb ik ook al niks aan.

1 opmerking:

  1. Ik hou kippen. Kippen zijn mijn leven. Ik vind dat ik een eigen lifestyle heb gecreƫerd. Kippen zijn hetzelfde als mensen, alleen kippen hebben veren en mensen niet.

    Groetjes,

    Tante Annie

    BeantwoordenVerwijderen