vrijdag 29 juni 2012

Inderdaad volle bak

Mijn blogs zijn deze week ferm verwaarloosd geweest, maar dat heeft uiteraard zijn reden. Vorige week voorspelde ik al dat het deze week volle bak zou worden, maar dat bleek nog zachtjes uitgedrukt. Zoals u weet logeert Wynand Vogel een week in mijn Zuid-Franse huis, dit zodat ik zijn biografie kan afronden. Maandag begon het en het zal tot aanstaande maandagmiddag doorgaan. We hebben inmiddels een vaste routine opgebouwd. Elke ochtend neem ik hem interviews af en daar stoppen we telkens rond 2 uur mee. Wynand krijgt dat de onderwerpen voor morgen op, ikzelf klim achter de laptop om het resultaat van vandaag uit te schrijven. Tegen een uur of zeven zien we mekaar dan weer en gaan ergens eten. Carine heeft zich inmiddels bij ons gevoegd, vanavond kookt ze voor ons. Gisterenavond liep het helemaal uit de hand toen we na een restaurantbezoek nog even in het cafĂ© van Bruno binnenwipten. We gaven een muzikaal optreden voor een horde Duitse en Zwitserse dames. Mijn instrument bestond uit handveger en blik, de ideale percussion. Herdin speelde gitaar en Wynand zong. Dat hebben we volgehouden tot een uur of drie. Op handen en voeten gingen we naar huis. We hebben stoom afgeblazen en kunnen er weer serieus tegenaan. U begrijpt dat mijn dagen lang en enerverend zijn, vanaf dinsdag keert de rust weder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten