zaterdag 12 juni 2010

Dit is Europa

Het is niet de eerste keer dat ik me erger aan Europa en het zal helaas niet de laatste keer zijn. Wat zou het bijvoorbeeld mooi zijn wanneer de stopcontacten overal bruikbaar zouden zijn. Dat lijkt me veel belangrijker dan een Europees nummerbord op de auto. Waar ik me dit keer aan erger, is de sensuur die aan China en Noord-Korea doet denken. Het voetballen is begonnen, het leek me wel leuk om sommige wedstrijden op mijn laptop te volgen. Ik zit momenteel namelijk in Frankrijk. Maar dat lukt niet, of ik moet naar een Franse zender gaan kijken. Wat is het geval? Eurpa heeft het zo geregeld dat naar buitenlandse tv-enders kijken via internet verboden is. Je mag op je pc enkel en uitsluitend kijken naar de zenders van het land waar je je bevindt. Dank u Europa. Stomme onnozelaars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten