maandag 4 oktober 2010

Vandaag nog op Horeca Life Brussel

Dag beste mensen. Even een woordje voordat ik weer vertrek. Gisteren begonnen we aan de vakbeurs Horeca Life in Brussel. Het is een gezellige en succesvolle beurs met een mooi productenaanbod. Wij staan met onze stand op de benedenverdieping tussen de gewelven. Het beurscomplex Tour & Taxis werd honderd jaar geleden gebouwd als postsorteercentrum en daar horen uiteraard gewelven bij.
Zoals gisteren zal ik vandaag de hele dag op Horeca Life aanwezig zijn. De beurs is er morgen ook nog, maar dan neemt iemand anders mijn taak over, het wordt tijd dat ik weer eens op kantoor werk.
Zie ik u vandaag nog? Ik hoop het van harte, het wordt tijd dat we samen weer eens een glas drinken.
Surf even naar www.horecalife.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten