woensdag 7 oktober 2009

TERUG IN DE REGEN

Voila. Vanmiddag ben ik,na negen uur rijden en (denk ik) één snelheidsboete weer terug in Schilde gearriveerd. Was geen leuke rit, want de Fransozen zijn zot als ze een type auto zien dat ze nog nooit eerder zagen. Links inhalen, rechts inhalen, voor gaan rijden, achter gaan rijden en een foto met de gsm maken, vooral erg is het type nieuwsgierige dat links achter blijft rijden en die je dus nauwelijks in je spiegel ziet. Heb het weer overleefd. Meteen na aankomst hebben Carine, Joost en ik een flesje wijn opengetrokken om de afgelopen periode te bespreken. Conclusie is tevredenheid. De KoksKoerier is klaar en gaat morgen in druk. Gisteren zijn Joost, Danny en Baas naar de beurs IBA in Düsseldorf geweest en hebben er mooie commerciële contacten opgedaan. Ook Carine is commercieel perfect bezig en heeft mijn agenda voor de komende tijd bijna helemaal gevuld.
Gisteren berichtte ik van collectieve abonnementen bij hotelscholen, het schijnt dat de afgelopen weken abonnementen met diverse scholen werden afgesloten, morgen ga ik dat eens goed bekijken.
Wat ik ook morgen ga bekijken is de stand van ons nieuwe project: CuliBoutique.
Wordt dus vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten