woensdag 7 december 2011

De kast Nørbërt



Bijzonder trots ben ik op de boekenkast op onze redactie. Die heb ik helemaal zelf gemaakt en afgewerkt. Bezoekers aan ons centrum laat ik die kast altijd zien. Omdat ik er zo trots op ben. Nu maakte Ikea bijna altijd gebruik van Zweedse ontwerpers, daar is verandering in gekomen doen de Zweedse directeur mijn kast zag. Nieuw in de collectie van Ikea is de kast Nørbërt
Wat is er zo bijzonder aan die kast, op het eerste gezicht lijkt hij doodgewoon. Maar schijn bedriegt! De kast Nørbërt is namelijk vrijhangend, er zitten geen pootjes onder! De ruimte tussen kast en vloer is exact voldoende om er met een bezem, stofzuiger of mopinstallatie bij te kunnen. De muurbevestiging zit aan de linkerkant, het is dus eigenlijk een hangkast. Maar dat is bijna niet te zien, alleen als je heel goed oplet.
Zie voor de verkoopsprijs op www.ikea.be en www.ikea.nl.

Attentie: de prijzen kunnen per land verschillen. De zwarte is namelijk goedkoper dan de witte, in België scheelt dat 21% en in Nederland 19%.

ø

Geen opmerkingen:

Een reactie posten