dinsdag 27 april 2010

"Het gewone leventje"

Zaterdag schreef ik nog over "het gewone leventje" dat weer zou gaan beginnen, maar ik ben gisterenochtend meteen in een gigantische drukte gevallen. De agenda staat boordvol afspraken die strak zijn gepland. Vele bedrijven komen naar Schilde om te praten over een samnwerking met ons en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Het zijn meestal ook zeer gezellige ontmoetingen, vooral wanneer de geheime ingang naar Chez Norbert gevonden is.
Vanochtend ga ik naar Valkenburg, naar slagrij Lebouille. Dit oude en respectabele familiebedrijf dat de top van de Nederlandse gastronomie van een aanzienlijk pakket super vleessoorten voorziet, viert haar jubileum. Daar ga ik met Ernest Lebouille over praten. Maar dan weer snel naar huis, want vanmiddag krijgen we in Schilde weer bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten