zaterdag 24 april 2010

Terug naar het noorden


In de loop van vanmiddag start ik de auto om weer richting noorden te gaan. Ben nu drie weken in Saint-Pompon geweest en heb ervan genoten. Het was continu prachtig zomerweer en de natuur in de Périgord is in de lente een droom. De drie weken heb ik goed besteed, de etage van mijn "forge" (oude dorpssmederij) is nu helemaal klaar en gemeubileerd. Zie mijn andere blog http://saintpompon.blogspot.com voor foto's van de resultaten.
Straks ga ik al mijn bouwgereedschappen inladen, want binnenkort moet ik het redactiekantoor in Schilde onder handen nemen. De lichtstraat boven de demokeuken is oud en wordt steeds gevaarlijker. Die ga ik vervangen door een serie Velux ramen.
Maar vooral begint maandag het gewone leventje weer, waarbij ik meer tijd heb om mijn blog bij te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten