maandag 7 februari 2011

Assen, maandag 19u45

Zojuist hebben we in onze village een hele boel mensen gehad. Joost en zijn team hadden een prachtig buffet gemaakt, dus eten hoeven we vanavond niet meer. Supergezellig en familiaal was het.
Maar hoe zit het met de dingen die mankeerden? Wel, dat is nog steeds een ramp. Nieuwe meubelen hebben we niet gekregen, het verhuurbedrijf steekt kennelijk gewoon de bekende middenvinger in de lucht, wij zijn maar "Belgjes".
De belettering is nog een verhaal apart. Nadat de eerste beursdag al helemaal voorbij was, kwam er iemand enthousiast ons dorp een naam geven. U raadt het al: onze naam was verkeerd geschreven en nog wel in hoerige gouden letters. Wat moet ik, beste mensen, van het noorden denken? Het noorden is het noorden kwijt. We blijven hier vrolijk nog enkele dagen feesten, maar ik met een zekere ondertoon. Als ik me zou gedragen zals de leveranciers hier, zou u me meteen afschieten. Dus beloof ik u dat wij blijven vechten voor kwaliteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten