woensdag 2 februari 2011

Ontmoetingen

Wat is het prachtig op de EFFF. Dit jaar barst het van de kleine producentjes uit andere landen. Vanochtend maakte ik kennis met een tomatenteler die het speciale rasje Testaraf verbouwt in de zilte grond bij Alicante. En meteen daarna kwam een vrouwtje naar me toe om haar Spaanse fleur de sel uit de omgeving van Gibraltar te laten proeven. Ook proefde ik vanochtend een olijfolie die ik omschrijf als "single malt". Jodium, turf. Elke tien minuten maak ik hier in Maastricht iets anders mee. De EFFF doet weer denken aan de beginjaren: familiaal, knus, passie...

2 opmerkingen:

  1. Passie ... hoort dat enkel bij de beginjaren? Ik zou sterven moest ik in alles wat ik doe geen passie meer vinden. Ik wil niet meer leven op automatische piloot of ik doe geen dingen meer waar ik niet kan achterstaan. Lang leve de passie en een leven vol vuur en warmte ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoelde niet de passie van mijn eigen beginjaren, maar van de beginjaren van de beurs. Passie is niet aan leeftijd geboden, wel vaak aan de leeftijd van een beurs.

    BeantwoordenVerwijderen