zaterdag 26 februari 2011

Maar gisteren...

Gisteren was ik een stresskip. Ik moest namelijk om 12u in Rotterdam zijn, want ik had een afspraak met Cees Helder. Toen ik wilde vertrekken, bleek mijn auto verdwenen. Dan maar een andere gepakt en richting noorden geraced. Bij Rotterdam een gigantische file want er was een zwaar ongeval met ambulances en pompiers. Toen ik uiteindelijk op de afgesproken plek Restaurant Huson aankwam, bleek men daar van niets te weten. Naar schilde gebeld en wat bleek? De afspraak is pas aanstaande maandag, terwijl in Schilde bezoek op mij zat te wachten. Hoe kon dit gebeuren? We zijn de laatste week aazn het klooien met een digitale agenda maar die heb ik nog niet onder de knie. Gevolg: dik drie uur voor niets onderweg. Gelukkig maar dat ik met Cees niet had afgesproken in Kaapstad of Moskou want dan zou ik nog steeds onderweg zijn... Beetje dom, zou Maximá zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten