zondag 27 februari 2011

Even slikken

Als ik eens tien minuten de tijd heb, zoals vandaag, mag ik graag eens naar de statistieken van mijn blog kijken. Blogspot.com heeft dat keurig geregeld. Hoeveel bezoekers zijn er geweest, uit welke landen kwamen ze, welke teksten en plaatjes bekeken ze, er is een massa gegevens voorhanden. Eén van de onderdelen is dat ik kan zien welke trefwoorden de mensen op hun zoekmachine invoeren vooraleer ze bij mij terecht komen. Vandaag moet ik even schrikken, iemand had op Google de volgende tekst ingevoerd: "begrafenis norbert 25 februari 2011". Slik. Dat ben ik toch niet? Voor alle zekerheid even naar de kalender gekeken, het is vandaag de 27e. Twee dagen na mijn begrafenis voel ik me nog steeds kiplekker. Gelukkig maar, want ik heb nog véél te doen en te schrijven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten