vrijdag 26 november 2010

Sorry mensen

Duizend maal excuus. Mijn blog heb ik deze week een beetje verwaarloosd. Reden is dat we op Horeca Expo Gent stonden. Je kunt je dan voornemen om het werk braaf door te laten gaan maar zo werkt dat niet. Op het moment dat je op de beurs je laptopje tevoorschijn haalt, komen er weer tien man op je af.
Enfin, we zijn weer thuis. Maar hoe. Ik zit hier met koorts, heb een stevige griep te pakken. Op een beurs kun je veel besmettingen opdoen, vooral omdat tegenwoordig iedereen wil knuffelen, inclusief de venten. Nieuwe mode.
Morgenochtend om vijf uur moeten we ons op airport Rotterdam melden, Carine en ik gaan naar Andalusië en de Sierra Nevada. Mijn  blogberichten zullen volgende week dus van daarginds komen.

1 opmerking:

  1. Van harte beterschap! Alhoewel je hebt maar 1 dag de tijd gezien de werkzaamheden. Ik miste je al deze week. Er kwamen geen berichten binnen en sommige lezers op mijn website miste je al. Gezien deze reactie's wil ik je nogmaals bedanken dat ik je kronkels ook op mijn website mag plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen