maandag 24 januari 2011

Si j'étais food police

Als ik sherrif bij de Food Police zou zijn, wat zou ik dan doen? PIEOEW.
Ik zou alle zogenaamde "restaurants" sluiten waar men kinderen lokt met een speelgoedje of ballenbak.
Ik zou alle directeuren van instellingen arresteren die onvoldoende budgetten voor de maaltijden voorzien.
Ik zou alle vakleraren persoonlijk ophangen die met desinteresse hun werk doen.
Ik zou alle "gastronomische restaurants" afbranden die onzalige potjes en flesjes met kunstmatigheden in de keuken hebben staan, ook al verklaren ze me dat die flesjes en potjes er alleen maar voor de personeelsmaaltijd zijn (het bekende excuus).
Ik zou alle truffelleveranciers laten castreren, simpelweg omdat ze dingen verkopen waar ze geen verstand van hebben terwijl ze doen alsof ze exprt zijn.
Ik zou alle... Verder hoef ik momenteel niet te denken. Want het sluiten, arresteren, ophangen, afbranden en ontmannen van eerdergenoemde doelgroepen geeft voorlopig werk in overvloed. Daarna ga ik me op andere onzaligheden richten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten