vrijdag 6 november 2009

DE LIMONADEFABRIEK













Vandaag waren Joost en ik bij een nieuwe Ami Saisonnier op bezoek: De Limonadefabriek in Streefkerk (tussen Dordrecht en Gorinchem). Bij die naam zou je denken aan een oud fabriekje, het restaurant is een gebouw dat in het water van de jachthaven drijft, te midden van boten die bepaald geen crisisgedachten oproepen. Erik Hermans en Karin van Eeuwijk hebben op het water een droompaleis. U weet dat ik àlles proef wat ik op de foto zet, vandaag was dat bepaald geen straf. Ook als fotograaf was ik in m'n element, want zelden zie je zo'n mooie bordopmaak. Om u alvast te laten meegenieten van het kleurenspel, laat ik alvast een paar beeldjes vrij.


De volledige reportages mag u uiteraard verwachten in Saisonnier en P&D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten