zaterdag 7 november 2009

MOEILIJKE KEUZE


We hebben een relatief groot wagenpark. De meeste mensen bij ons zijn mobiel en ik heb er uitdrukkelijk voor gekozen om ze in een auto van de zaak te laten rijden. Kilometervergoedingen zouden ook geld kosten, waarbij ik maar moet afwachten in welk soort auto men rijdt. Onze auto's, allemaal zwart met Saisonnier-logo, zijn een echt visitekaartje. Bijna dagelijks worden we op de snelweg toegezwaaid, al weet je natuurlijk niet altijd wie er zwaait.
Op dit moment hebben we van Citroën 2 picasso's, 3 C3's, 1 Jumpy en 1 Berlingo. Van Chevrolet hebben we 1 Avalanche en 1 SSR, Carine en Joost rijden beiden in een Hyundai Tuscon. Behalve de Chevy's zijn alle auto's nu aan vervanging toe.
Over het merk Citroën zijn we qua bedrijfszekerheid, comfort en uitstraling best wel tevreden, echter, Citroën wil geen stap zetten. En dat is mijn bedoeling: wanneer we een nieuw wagenpark aanschaffen, verwacht ik van de importeur een fors gebaar. Waarom zouden wij op onze kosten een gratis forse uitstraling naar de gastronomie geven en dus dagelijks gratis reklame maken? Reklame maken is één van onze hoofdactiviteiten, maar hoofdactiviteiten zijn niet gratis.
Vandaag ben ik voor de zoveelste keer de diverse sites aan het bezoeken om me te oriënteren, want begin volgend jaar is het zover. Zucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten