zaterdag 28 november 2009

Temperaturen (2)

Graag wil ik even terugkomen op mijn verhaal over temperaturen eerder deze week. Het onderwerp houd me danig bezig en gelukkig heb ik hierin een partner gevonden. Begin volgend jaar (graag na het beurzenseizoen) gaan we samen met de firma Levens onderzoek doen. We gaan kijken in hoeverre een combisteamer of andere oven nauwkeurig genoeg is om een waterbad aan de kant te schuiven. We gaan het hoogtechnisch aanpakken met allerlei bereidingen, maar ook met thermokoppels die alle temperatuurbewegingen gaan registreren, met inbegrip van een frequent opengaande deur. Zo'n onderzoek is me op het lijf geschreven, ik geniet er nu al van. Maar eerst morgen richting Martinique en Guadeloupe. Vervolgens onze nieuwe magazines afwachten. Vervolgens eind december enkele weken vakantie. Vervolgens Horeca, EFFF, Bakkerijdagen HorecaEvenTT, culinaire boekenbeurs Parijs en Tavola. Je inderdaad hebben we nog 6 beurzen voor de kiezen, een periode waarin ook nog eens alle lente-uitgaves moeten worden gemaakt. Daarna hebben we weer een beetje tijd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten