maandag 22 maart 2010

Afvalrace dag 5

Ik ontving diverse mails met het verzoek om de bevindingen van mijn jaarlijkse hongerstaking van tijd tot tijd te melden, kennelijk zijn er meer mensen in mijn regime geïnteresseerd. Ben nu aan dag 5. Gisteren heb ik noodgedwongen een sinaasappel gegeten. Niet om de honger te stillen maar omdat mijn lijf erom vroeg. Die signalen moet je altijd respecteren. Ben nu al 5 kilo kwijt. Gisteren stond de teller op min 5,9 kilo, dus vanochtend was er weer 900 gram bij. Dat lijkt teleurstellend, het wil alleen maar zeggen dat mijn vochthuishouding na een weekje weer in orde is gebracht. Vanaf nu zal ik elke dag tussen 300 en 500 gram afvallen. Aan mijn buik is nog niets te zien, wel zijn de kop en de hals al smaller geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten